Motoros tragédia Sirok és Egerbakta között: háromgyerekes apa vesztette életét – Megrázó VIDEÓ a helyszínről
Titkosítva akarnak Orbán számára saját alagutat építeni a Puskás Stadionba, én viszont nem hagyom elsumákolni, hanem nyilvánosságra hozom. Tudom, hogy a kétharmad bosszút fog állni ezért, de az igazságért minden következményt vállalok
– közölte saját Facebook-oldalán Stummer János, az Országgyűlés Nemzetbiztonsági Bizottságának elnöke.
A jobbikos honatya videóbejegyzésében azt mondta: vállalja a felelősséget a titkosított információk nyilvánosságra hozataláért.
A birtokában lévő dokumentum szerint az alagút mintegy 2 milliárd forintba kerülne, és – mint mondta Stummer – sok évre titkosítanák azt.
Mint mondta: a Nemzetbiztonsági Bizottság elnökeként nem hagyta jóvá, hogy az alagutat napirendre tűzzék, ám a fideszes többség megszavazta azt.
Nem maradt más eszköz a kezemben, minthogy a nyilvánosság elé álljak és tájékoztassam önöket, hogy mit építenek az adóforintjaikból és ezt hogyan próbálják meg a titkosítások segítségével elsumákolni
Stummer szerint a kormánytöbbség azonnal el fogja mozdítani a Nemzetbiztonsági Bizottság éléről és bíróság elé fogja állítja.
Frissítés: Stummer János az Azonnalinak azt nyilatkozta, hogy az alagútnak még nem volt kidolgozott nyomvonala, annak csak a végpontját határozták meg. A végállomás pedig a Puskás Ferenc Stadionban a VIP-páholy alatt lett volna. Az alagútrendszer célja az előterjesztők elmondása alapján az lenne, hogy "elkerüljék azt a helyzetet, hogy amikor elkezdődik egy mérkőzés, akkor a védett személyeknek érintkezniük kelljen a meccsre kilátogató másik szurkolókkal", ismertette a jobbikos politikus.
A Puskás Akadémia a Facebookon reagált Stummer szavaira. A posztban – amelyet a 24.hu szúrt ki – azt írták, az aréna úgy kapott engedélyt, hogy fél év után felül kell vizsgálni: jól működő közlekedési megoldás-e, hogy a hazai és külföldi védett személyeket a rendes közönség forgalmának időnkénti akadályoztatásával, várakoztatásával szállítják az arénába.
A felülvizsgálat eredménye pedig szerintük az lett, hogy jobb megoldás lenne, ha a védett személyek, kiemelt vendégek, előadók autós közlekedési útvonala nem keresztezné a több tízezres közönség gyalogos útvonalát, célszerű e közlekedési utakat fizikailag elkülöníteni. A megoldás pedig "egy mindösszesen 50 méter hosszú autós aluljáró" kialakítása lenne, amit "nemzetbiztonságilag kockázatmentesen" kellene megépíteni, hogy a közönség és a védett személyek biztonsága érdekében semmilyen információ ne kerüljön illetéktelen kezekbe.
Via ugytudjuk.hu
(Indexkép: Illyás Tibor / MTI)